|
||||||
Nadas / O nás | ||||||
O násFirma pod původním označením Karel Šejvl NADAS byla založena v roce 1993 a při zahájení své činnosti se zaměřila hlavně na distribuci opravených autoagregátů, prodej spojek SACHS, náhradních dílů užitkových, nákladních a přípojných vozidel a akumulátorů. Náhradní díly i příslušenství automobilů prodáváme na tuzemském i zahraničním trhu. Postupem času se firma stala jediným autorizovaným odběratelem spojek SACHS SLOVAKIA pro nákladní automobily v České republice. Od roku 2003 se firma změnila na společnost s ručením omezným pod nynějším názvem NADAS s.r.o.. Struktura dosavadní činnosti zůstala v plném rozsahu zachována a začal se rozvíjet nový směr v oblasti opravárenské činnosti. V současné době můžeme nabídnout opracování brzdových bubnů a nýtování brzdových čelistí na moderních jednoúčelových strojích. Opravy provádíme pro nákladní automobily a návěsy, přívěsy tuzemských i zahraničních značek. E-shop Pokud naleznete v e-shopu zboží, které není skladem, uvedená cena zboží je pouze informativní. Pro přesnou cenu je zapotřebí nás kontaktovat e-mailem, nebo telefonicky. Výměna zboží V případě, že jste si zvolili nesprávné zboží, které je běžně skladem a pošlete toto zboží do 7 dnů od převzetí nepoškozené a nepoužité zpět, obratem Vám jej vyměníme za jiné Vámi požadované zboží. Doporučujeme však předběžnou vzájemnou domluvu e-mailem nebo telefonicky. Účtujeme pouze náklady na poštovné dle výpočtu v objednávce. Reklamace Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné apod.). Reklamované zboží musí být očistěné. V žádném případě nám neposílejte reklamované zboží na dobírku. Reklamace zasílejte na adresu: Osobní údaje Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem. |
||||||
KontaktyNADAS s.r.o.
Užitečné odkazyPlatba kartou
|